مردان نیرو کار مجیدیه ۳

بجای نفرین به تاریکی یک شمع روشن کن

مردان نیرو کار مجیدیه ۳

بجای نفرین به تاریکی یک شمع روشن کن

نفرات برتر آبان ماه

میلاد رحیمی ۵۰ امتیاز

میلاد رحیمی

سهیل نصرالهی و امیر سمیاری ۴۹ امتیاز


مهدی درزی و محمدرضا قربانی ۴۸ امتیاز

مهدی درزیمحمدرضا قربانی

کلیدهای تربیت و رفتار پسرها (قسمت اول)

تصمیم دارم در سایت نوشته هایی از مطالب مفید روانشناسی کودک و نوجوان را بیآورم. به امید آنکه در تربیت مردانمان موفق باشیم.


کتاب زیر یکی از بهترین کتابهایی است که خوانده ام. این کتاب به زبانی ساده و خودمانی با ارائه راهکارهایی مشکلات شما را در تربیت حل می کند که به همه والدین سفارش می کنم. به نظر من پسرها اگه می خوان برای پدر مادرشون کادوی تولد یا روز پدر و مادری بخرن این بهترین هدیه میتونه باشه.


در این کتاب می خوانید:

نویسنده: استیو بیدالف


مترجم: اکرم قیطاسی


نشر: صابرین

سه مرحله ی رشد پسرها:

1- تولد تا شش سالگی

2- شش تا چهارده سالگی

                                     ادامه مطلب در پیوست...

3- چهارده تا بزرگسالی

ادامه مطلب ...

اسامی قبول شدگان ۲۱/۸/۱۳۸۹

۱۴ نفر شرکت کرده بودند که ۱۰نفر قبول شدن.   

محمدرضا قربانی میلاد رحیمی و محمد کرسی به آبی   

محمدرضا قربانیمیلاد رحیمی

مهدی درزی و محمدمهدی میرزایی به سبز   

محمدمهدی میرزاییمهدی درزی

احمدرضا علیمردانی محمدمهدی ملاجعفر محمدرسول ملاجعفر و محمد توکلی به نارنجی 

محمدمهدی ملاجعفراحمدرضا علیمردانیمحمدمهدی ملاجغفر 

و امیر سمیاری به زرد.  

براشون آرزوی موفقیت می کنم. انشاالله که از جلسه دیگه بیشتر از قبل تلاش کنن.

تشکر

به نام خالق هستی 

سلام. 

     حدود یک سالی از دان یکم میگذشت. دونبال باشگاه می گشتم و جز در بسته به جایی بر نمی خوردم. اما ایمان داشتم که اگه خدا بخواد بلاخره پیدا میشه. اون موقع ها تو باشگاه مجیدیه پیش آقا مهدی شیرخدایی تمرین می کردم. یه روز مسئول باشگاه مجیدیه بهم گفت: مجید اگه یه کلاس بهت بدم وای میستی؟» شکه شده بودم و با تته پته گفتم آره چرا که نه. 

     همیشه دلم می خواست بچه های کوچیک رو جوری تربیت کنم که مرد بار بیان یه مرد واقعی خدا هم نا مردی نکرد و ۴۰ تا بچه گذاشت تو کاسم. یادش بخیر. روز اولی تا نیم ساعت فقط بهت زده بهشون نگاه میکردم. نیم ساعت بعدی تونستم تو یک خطشون کنم و نیم ساعت هم نرمش دادم و کلاس تموم شد. 

روزها و ماه ها گذشت تا به امروز. راستشو بخواین من تلاشی نکردم. این بچه ها بودن که با انرژیشون با پاکیشون محبتشون و معصومیتشون منو به این کار واداشتن. وقتی نگاهشون میکنی نمیتونی بهشون دروغ بگی و نمیتونی از زیر تمرین دادن و برنامه ریزی براشون فرار کنی. اونقدر جمعشون جذابه که وقتی کمر درد گرفتم پیش خودم گفتم حتی اگه روزی روی ویلچرم بشینم باز سر کلاسم میرم. چند هفته ای گذشت ولی ناتوانی خودم رو حس می کردم. احساس شرمندگی می کردم از اینکه دارم باعث افتشون میشم و اینکه مدام بچه ها بهم اعتراض میکردن که مگه کمرت درد نمی کنه و ازمن می خواستن که به خودم فشار نیارم. مطمئنم اگه شما هم جای من بودید کاری جز این نمی کردین.  

با این وجود باید از استاد عزیزمون تشکر ویژه ای داشته باشم. انشاالله هر کجای دنیا که هستند شاد و پاینده باشن که اگه ایشون نبودند افتخار خدمت به مردان نیرو کار مجیدیه۳ رو نداشتم. 

خدا را فراوان شکر.  

یا حق

غذای بعد از تمرین


چند وعده ی غذایی پیشنهادی برای بلافاصله بعد از تمرین:

1- یک تا دو لیوان شیر کم چرب و چند عدد خرما و یک عدد سیب زمینی پخته مقداری سفیده ی تخم مرغ

2- یک تا دو لیوان شیر کم چربی سه قاشق پودر پروتئین یا همان جوانه گندم(میتوان در شیر حل کرد) یک عدد موز 5 عدد خرما یک عدد سیب زمینی پخته

3- یک یا دو لیوان شیر کم چربی دو قاشق عسل مقداری سفیده ی تخم مرغ کمپوت اناناس کمی برنج یا تکه ای نان یا کیک

4- 500 گرم سیب زمینی پخته 5 عدد خرما مقداری سفیده ی تخم مرغ

5- 200 گرم برنج کته همراه با یک عدد سینه ی مرغ یک عدد موز

6-7 150 گرم عدس یک عدد موز 10 عدد خرما
 

در صورتی که مایل بودید برنامه ی دیگری برای خود تنظیم کنید به این چند نکته ی زیر توجه کنید :

ادامه مطلب ...