مردان نیرو کار مجیدیه ۳

بجای نفرین به تاریکی یک شمع روشن کن

مردان نیرو کار مجیدیه ۳

بجای نفرین به تاریکی یک شمع روشن کن

روش جدید تمرین با وزنه

تعجب نکنین اینجا آزمایشگاه علوم یا خاک شناسی نیست. این کمد وسایل باشگاه مجیدیه3 است و این بطری های پر از خاک وزنه یا همون دنبل های بچه هاست که خودشون رو باهاش قوی میکنن. 

ویژگی های این محصول:

1- قابلیت کم و زیاد کردن وزن دمبل

2- خوش دست بودن و راحتی

3- مطمئن و بدون خطر نسبت به آجر

4- کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه

5- آشتی با محیط زیست

تکنولوژی 2010 در دستان مردان نیرو کار مجیدیه3

شما هم در باشگاهتون از این محصول استفاده کنید. خوب جواب میده.

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید ه ف 1389/09/11 ساعت 01:02

سلام عجب ایده ای خوبی من یکی که رفتم دنبال این تمرین خوب بود به همه میگم که همه برن دنال این تمرین بزرگ و کوچیک هم نداره .

سلام.ایول ترفند خوبیه.اون قدیما که وزنه نداشتم از این کارا میکردم.راستی قالب وبلامو هم عوض کردم.ولی برای این اون قالب رو انتخاب کرده بودم که کامل بود.چون هر قالبی که بود یه چیزیش کم بود.ولی الان یه قالب قشنگتر انداختم.ممنون که نظر دادی.بازم بهمون سر بزن

شایان ح ب 1389/09/13 ساعت 01:11

بیییخییییاال...به این میگن یه ایده ی خوب!

دوباره سلام.راستی برچسب شیشه نوشابه ها رو میکندید تبلیغات نشه شوخی کردم.گفتم بیام یه نظر بدم برم.راستی خاطه نویسی رو توی وبلاگم شروع کردم.خوشحال میشم نظرتونو بدونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد